De hobby cineast

Forum voor hobby cineasten

IndexIndex  PortaalPortaal  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Werkwijze plaatsen van films

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Werkwijze plaatsen van films   wo aug 30, 2017 1:28 pm

Om een film te plaatsen zijn er enkele mogelijkheden.

1: Wie een Youtube, Vimeo of Dailymotion  account heeft stuurt de link door naar Admin op mailadres: cineastforum@gmail.com die vervolgens de film op het forum plaatst in de juiste rubriek.

2: U stuurt de film op via Wetransfer naar Admin op het mailadres: cineastforum@gmail.com die de film eerst op het youtubekanaal van dit forum zet en vervolgens op het forum plaatst.

Alle genres zijn toegelaten, beginners of gevorderden, nadien krijgt ieder lid een melding dat er een nieuwe film geplaatst is.

3: U plaatst zelf de film in de juiste rubriek, zie hiervoor volgende demo.

Terug naar boven Go down
atico

BerichtOnderwerp: Re: Werkwijze plaatsen van films   za sep 30, 2017 4:09 pm

Deze Demo ga ik goed moeten bewaren, en nog ne keer of zes zeven acht ereen moeten bekijken, want ik snap er nu nog de ... dinges van.
Beelden zeggen meer dan woorden, zegt men, maar een woordje uitleg zou mij hier toch enorm helpen.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Werkwijze plaatsen van films   di okt 10, 2017 7:34 pm

Om het eenvoudig te houden, stuur je film op via Wetransfer naar bovenstaand mailadres, of geef de link door van de film op je youtubekanaal.... Admin doet de rest.

Terug naar boven Go down

Werkwijze plaatsen van films
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De hobby cineast :: Wat u als nieuw lid dient te weten :: Algemeenheden :: Werkwijze plaatsen van films.-
Ga naar: