De hobby cineast

Forum voor hobby cineasten

IndexIndex  PortaalPortaal  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Film bekijken in HD

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
atico

BerichtOnderwerp: Film bekijken in HD   wo sep 20, 2017 2:46 pm

Hallo,
De eerste 20 seconden van een film die ik bekijk, zijn telkens in een lagere resolutie. Alhoewel mijn systeem perfect de HD 1080 aankan, na 20 seconden schakelt het telkens over op de hoogste resolutie, is het stom dat ik in het begin enkel op een veel lagere resolutie kan kijken. De film pauzeren, terug naar begin gaan en opnieuw starten helpt geen moer. Waarschijnlijk ligt het aan mijn onwetendheid dat ik ergens iets fout doe, maar ik zou graag weten wat.

Hopelijk heb ik deze vraag op de juiste plaats gepost, want het is nog serieus zoeken hier op dit forum.
Terug naar boven Go down
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Film bekijken in HD   wo sep 20, 2017 4:01 pm

Hi Atico,

Ik heb je vraag verplaats naar de meer logische plaats "Plaats hier uw vragen, we zoeken een oplossing".

Nu, geen probleem, in het begin is het steeds wat zoeken als je niet gewoon bent om met een forum te werken.

Om op je vraag te antwoorden, bij ons in het verre Thailand komt dat euvel ook regelmatig voor.... het enige dat ik me kan indenken is dat het te wijten is aan de wispelturige internetspeed.

Je speedtest kan je makkelijk testen op http://www.speedtest.net/, momenteel mag ik niet klagen.

Terug naar boven Go down

Film bekijken in HD
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De hobby cineast :: Wat u als nieuw lid dient te weten :: Algemeenheden :: Plaats hier uw vragen, we zoeken een oplossing.-
Ga naar: