De hobby cineast

Forum voor hobby cineasten

IndexIndex  PortaalPortaal  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Chinese tempel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Miss It

BerichtOnderwerp: Chinese tempel   wo sep 20, 2017 1:05 am

Een project dat 10 jaar in beslag gaat nemen, de bouw van een nieuwe Chinese tempel haast naast onze deur.
Met regelmaat opvolgen dus, dag 1 beelden van de bouw van de toegangspoort.

Terug naar boven Go down
Ludo37

BerichtOnderwerp: Project de chinese tempel.   wo sep 20, 2017 2:15 pm

Hey Miss It,

Ben nog altijd niet helemaal thuis op het forum. Moet echt veel zoeken. Maar oke al doende leert men he.
Dus als ik het goed begrijp zal ik minstens 90 jaar moeten worden aleer ik de afgewerkte tempel en film zal te zien krijgen? affraid
Het beloofd in elk geval de moeite te worden.

Ik heb intussen gezien dat de films niet naar het www moeten gestuurd worden maar naar Email: cineastforum@gmail.com.

Groetjes
Ludo37
Terug naar boven Go down
Bertha39

BerichtOnderwerp: Chinese tempel   wo sep 20, 2017 8:05 pm

Hey Miss It,

Ik ben ook nog niet zo thuis op het forum.  Ik hoop dat ik nu op de juiste plek zit om te reageren op het lopende project "Chinese tempel".
Heel interessant om de bouw van zo'n tempel te volgen. Ik vind het wel eigenaardig dat bovenaan alles al in detail afgewerkt en geschilderd wordt terwijl onderaan alleen nog maar stellingen te zien zijn. Speciale werkwijze!
Ik ga zeker de hele opbouw volgen.

Bertha39
Terug naar boven Go down
Miss It

BerichtOnderwerp: Re: Chinese tempel   vr sep 22, 2017 3:42 pm

@ Ludo37, ik mag hopen dat ik binnen 10 jaar nog een einde/verhaal aan deze tempel mag brengen met statief i.p.v. wandelstok Rolling Eyes

@ Bertha39, ik volg de bouw van de tempel nauwlettend op, het is dan ook direct in de buurt.
Dat het 10 jaar zal in beslag nemen is te wijten aan dat het ganse project steeds een sponsering van lokale bevolking is. Als de kassa leeg is liggen ook de werkzaamheden stil voor onbepaalde tijd. Gezien het huidig geleverde werk zal het resultaat er echter mogen wezen.

Wordt kortelings vervolgd.
Terug naar boven Go down
Miss It

BerichtOnderwerp: Re: Chinese tempel   di sep 26, 2017 5:22 pm

2de opnamedag, de toeganspoort is klaar. Voor de rest liggen alle werkzaamheden stil.... er moeten eerst nieuwe fondsen gezocht worden.

Terug naar boven Go down
Ludo37

BerichtOnderwerp: Chinese tempel deel 2   di sep 26, 2017 6:27 pm

Schitterende details van de in aanbouw zijnde tempel. Heel mooie heldere kleuren.
De draaiende beweging, met de camera gedaan of software matig?

Weeraal een pareltje aan Uw kroon!

Greats
Ludo37
Terug naar boven Go down

Chinese tempel
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De hobby cineast :: Films van leden :: Films van Miss It :: Lopende projecten Miss It-
Ga naar: